Servicemarketing.

Verbeter je online service. Zet in op succesvolle customer journeys en bespaar kosten.

Servicemarketing whitepaper

Service is ook marketing. Download de whitepaper servicemarketing

Online klantenservice verbeteren

Goede online service wordt steeds belangrijker. Consumenten zijn mondig en hun verwachtingen zijn torenhoog. Tegelijkertijd is er binnen organisaties juist veel aandacht voor kostenbesparing. Door je online service te verbeteren is op beide terreinen veel te winnen. Voor commerciële bedrijven, maar evengoed voor non-profits. Presenter helpt je met effectieve optimalisatiesprints om maximaal resultaat uit je online service te halen.

Wat levert online service op?

Online service is geen kostenpost, maar een investering. Goede service is niet alleen prettig voor je doelgroep, maar levert je organisatie ook veel op:

  • Hogere klanttevredenheid of NPS
  • Retentie en hogere klantwaarde
  • Kostenbesparing en callreductie
  • Cross- en upsellmogelijkheden
  • Digitalisering van je dienstverlening

Innoveren of optimaliseren?

In service-klantreizen kun je met kleine aanpassingen vaak al grote verbeteringen doorvoeren. Of het nu gaat om de vindbaarheid van een antwoord, het gebruiksgemak van een formulier of de indeling van de service & contactpagina. Of verbeter de servicebeleving door online personalisatie: personaliseer de content voor specifieke segmenten uit je doelgroepen. Voor het verbeteren van online service heb je niet altijd grote innovatieprojecten nodig.

Serviceoptimalisatie van Presenter

Wil je snel meetbare verbeteringen realiseren in je online service? Leer dan met Serviceoptimalisatie van Presenter lean optimaliseren in korte, effectieve sprints. Een ervaren servicemarketeer zet in korte tijd een optimalisatiecyclus op. Vervolgens werk je in 2-wekelijkse optimalisatiesprints met een multidisciplinair team samen data-driven aan verbeteringen.

De voordelen van serviceoptimalisatie:

  • Snel starten en meetbaar resultaat
  • Focus op issues met de grootste impact
  • Flexibiliteit en geringe investering door werken in sprints

Meer weten over Serviceoptimalisatie of andere ondersteuning?

Je kunt al je ervaring opdoen met Serviceoptimalisatie voor een periode vanaf 8 weken. Natuurlijk kunnen we je ook op andere manieren helpen met online service. We horen graag welke uitdagingen jouw organisatie heeft op dit gebied. Wij zijn flexibel en snel inzetbaar. Bovendien hebben we al veel ervaring opgedaan met online service bij organisaties als SNS Bank, Telfort en KPN.

Bel 088 937 00 00 of vul het contactformulier in om de mogelijkheden te bespreken.