contact Menu

Copywriting

Altijd de juiste woorden

Onze copywriters gaan voor gevleugelde woorden. Als schrijfsponzen slurpen wij de waarden van jouw organisatie op en zetten die om naar de juiste tone of voice. Wij laten jouw copy klinken als een klok en stoppen de ‘orde’ in jouw woorden.

Een bewezen tone-of-voice-methode

We kunnen alles: schrijven, controleren, trainen

We stoppen niet bij oké, maar bij wow

Tone of voice: we geven je altijd de juiste woorden

‘Help, copyhelden, help! We proberen teksten te schrijven, maar ze sluiten niet aan bij wie we zijn of wat we uit willen stralen.’
Goed dat je onze hulp inschakelt. Het gebrek aan een goed uitgedachte en vastgelegde tone of voice is een grote bedreiging. Je doelgroep voelt zich niet aangesproken en je zielloze creaties belanden al snel op het overvolle kerkhof met nauwelijks gelezen online copy. Tijdens onze toonsessies achterhalen we wie jullie zijn en hoe jullie willen klinken. Je krijgt een passende stem en een werkbaar toondocument, waarmee je het karakterloze gevaar voortaan buiten de deur houdt.

Eindredacteuren met scherpe ogen en buitenaards taalgevoel

‘Kom snel! Onze teksten halen niet het gewenste niveau.’
Tsjak! Een streep door een kromme zin. Zoef! Weer een onnodig woord weggeschaafd. Paf! Een strenge berisping voor een weinig creatieve alinea. Je teksten voldoen aan al je eisen als wij de eindredactie doen. We nemen het op tegen grammaticaschurken als de dt-fout, contaminatie en tangconstructie en we maken korte metten met het ‘t-is-wel-prima-zo-monster.

Schrijf wijzer met een schrijfwijzer

Er werken heel veel mensen aan copy, maar iedereen doet wat anders. Paniek!’
Nergens voor nodig. We herstellen de orde voor je. Jij vertelt ons je eisen en wensen voor teksten, wij combineren dat met onze kennis en ervaring. Een overzichtelijke schrijfwijzer maakt het voor iedereen makkelijker om in het tekstuele gareel te blijven.

Copywriters die zich moeiteloos aanpassen

‘Aaaah. Tijd probeert ons een hak te zetten. We krijgen onze teksten nooit af.’
We knopen onze cape om en vliegen jouw kant op. Voor je het weet zitten we vlammende teksten uit ons toetsenbord te rammelen. Campagnes, nieuwsbrieven, webpagina’s, blogs: laat het maar aan ons over. Meerdere doelgroepen of een heel specifieke tone of voice? Geen probleem. Naast creativiteit is aanpassingsvermogen onze belangrijkste superkracht.

Trainers die je laten vliegen

‘Ik vind het heel fijn als jullie helpen, maar we moeten het ook zelf kunnen.’
Je hebt helemaal gelijk. De strijd tegen doorsnee en inefficiënte copy winnen wij ook niet alleen, dat doen we samen. Met groepstrainingen en een-op-een-begeleiding smeden we voor jou je eigen superheldenteam, volledig in staat zelf hoogwaardige copy te schrijven. Kunnen wij weer verder met het redden van andere bedreigde websites, apps en socialmediakanalen.

Toch weer in gevaar? Je hoeft maar te roepen. Of bellen…

Dit zijn onze copyhelden

Gabor Hendriks

Sr. Copywriter

'Kracht van god' betekent z’n naam. En of je nou gelovig bent of niet, één ding kun je rustig aannemen: bij Gabor is je copy in goede handen. Dus kan je organisatie wel wat geestdrift gebruiken? Woorden waar je lezers warm van worden? Goddelijke copykracht? Echte magie begint bij zijn taaltovenarij.

Marieke Nieuwstraten

Sr. Copywriter

Taaie kost: daar gaat Marieke het lekkerst op. Keurig fileert ze lappen tekst. Van vakjargon maakt ze gehakt. En met een vleugje pit brengt ze je copy precies op smaak. Wat ze uitserveert? Hapklare zinnen. Met woorden zó mals: om je vingers bij af te likken.

Christo Klumper

Sr. Copywriter

Kipcorns knippen. Want het mag Christo's favoriete snack zijn, hij wil elke ronde een klein krokant en smeuïg stukje. Zo schrijft hij ook voor jou. Hij zorgt ervoor dat je organisatie in de smaak valt. Geen saus nodig.

Peter Smits

Copywriter

Als classicus heeft hij een zwak voor dode talen. Maar van levenloze teksten wordt Peter minder blij. Dus ben je creatief aan het eind van je Latijn? Of snapt je doelgroep geen jota van je website? Dan gaat hij ad fundum om je content weer tot leven te brengen. Van alfa tot omega.

Cases