contact Menu

Goede online communicatie begint met een goede en gedocumenteerde strategie. Heeft jouw organisatie zijn of haar online strategie of contentstrategie gedocumenteerd? Geen zorgen, we helpen je.

Tijdens deze training aan de hand van onze two-page helpen we je je strategie te documenteren. Want door je strategie vast te leggen, hem ‘top-of-mind’ te houden en er regelmatig naar terug te grijpen, breng je lijn in je online activiteiten en werk je met effectieve content naar duidelijke, meetbare doelen toe. En dat is voor iedere organisatie waardevol.

Na afloop van de workshop

  • Ben je bekend(er) met de binnenste cirkels van Presenters contentmodel
  • Ben je bekend met de two-page online strategie
  • Weet je welke input nodig is voor het bepalen van een online strategie
  • Heb je (een deel van) de online strategie van je organisatie bepaald en gedocumenteerd
  • Heb je een aantal concrete vervolgstappen en kernstrategieën voor je organisatie

Deze workshop is bedoeld voor

Marketing- en communicatiemedewerkers en -teams die een begin willen maken met het bepalen en documenteren van de online strategie van hun organisatie, maar nog niet goed weten welke input daarvoor nodig is en op welke manier ze dat het beste kunnen doen.

 

Ik heb interesse in deze workshop

Neem dan contact op met Leo (06 55175977). Hij vertelt je meer over de inhoud van de workshop en kijkt met je naar de mogelijkheden.