contact Menu
content

organisatie

Geoliede teams en processen

Er zit zand in je contentmachine. Of grind. Of hele keien. Schrijf de machine niet gelijk af. Wij helpen je de schade te herstellen. We ontwikkelen en optimaliseren teams en contentprocessen.

Het belang van contentorganisatie

Je kunt nog zo een goede contentstrategie hebben, als de rollen en verantwoordelijkheden niet goed verdeeld zijn, werkt het niet. Je haalt de gezamenlijk gestelde doelen niet en er ontstaat onvrede. Een goede contentorganisatie drijft op ritme, focus en data. Dat brengen we voor je aan. En we helpen je aan een team dat met elkaar kan lezen en schrijven.

De wens en de oplossing

We houden je organisatie tegen het licht. Waar wil je naartoe? Welke rollen en werkafspraken heb je nodig om daar te komen? Met die bevindingen als basis ontwikkelen en optimaliseren we je team en contentprocessen. Dat betekent dat we bijvoorbeeld:

  • Een contentformule opstellen
  • Rollen verhelderen
  • Een planningstool inrichten
  • Training en sturing geven aan je team

Passende methodes en tools

We bieden altijd maatwerk. Pragmatisch en laagdrempelig. We hebben onze eigen methode en met de Contentkalender een eigen planningstool en onze oplossingen zijn breder dan dat. Is jouw organisatie geholpen met Agile werken? Dan implementeren we die werkwijze. Is een ticketingsysteem opzetten in Trello genoeg? Doen we dat. Alles om jouw contentmachine weer op volle toeren te laten draaien.

Hoe wij je helpen

Project

Staan er grote veranderingen op stapel en hebben je eigen mensen de handen vol?  Schakel een projectteam in en we ronden die slepende klus voor je af.

Uitbesteden

Geef je contentprobleem helemaal uit handen. Wij nemen het met liefde, maar vooral met kunde van je over.

Wie we al hielpen

  • Big Green Egg Europe
  • Moneyou

Ik heb jullie hulp nodig

Laten we dan een afspraak maken. Kim komt graag met je praten over je wensen en onze mogelijke oplossingen.

Onze blogs over contentorganisatie

Bekijk onze artikelen

Een contentkalender maken volgens het Hero-Hub-Hygiene model

Bekijk artikel

De contentkalender: verbeter je contentproces

Bekijk artikel