contact Menu

Herkenbare content

onderscheidend en passend

Goede content staat niet in de schaduw. of langs de rand van de dansvloer. Met zo’n sneu ranjaatje. Goede content steelt de show. Steekt erbovenuit. Met tussenkop en schouders. In een pakkende tone of voice, met sterke rubrieken en vaste formats. Met eenheid in stijl, kleur en beeld. En over relevante thema’s en onderwerpen.

Geen word-als-laatste-gekozen-by-gym-content maar wil-iedereen-bij-horen-content.

Tone of voice

Wat een stemvork is voor je viool, is Presenter voor je copy. Met onze tone-of-voice-methode bouwen wij een toonlader waarmee de hele organisatie een toontje hoger zingt. Een toon zo herkenbaar als die van Hazes – maar dan zonder de snik. Staat als een huis, klinkt als een klok.

Onze tone-of-voice-methode

Contentstrategie

Ook hoger-over herkenbaar. Een sterke contentstrategie vergoot de herkenbaarheid van de content op alle kanalen. In de strategie combineren we de doelstellingen van de organisatie, de wensen van de doelgroep en de mogelijkheden van de kanalen tot een effectief contentplan. Met pakkende rubrieken, passende formats en een praktische planning. Allemaal met de P van Presenter.

Contentstrategie
hand met schaakstuk

Precies wat ik nodig heb

Mooi. We helpen je graag. Of je nu tijdelijke ondersteuning nodig hebt of op zoek bent naar een lange samenwerking. Neem contact op met Krispijn. Dan komen we er samen uit.