contact Menu
content

marketing

Bouwen aan je relaties

Je doelgroep ziet je niet staan, of jullie relatie is helemaal ingedut. Wij zijn de relatietherapeuten die je laten zien hoe je met attente contentmarketing het vuur laat oplaaien of terugbrengt.

In het hoofd van je doelgroep

In een goede relatie moet je investeren. Succesvolle contentmarketing, of uitgebreider nog: inbound marketing, kost tijd, energie en – laten we eerlijk zijn – geld. Je wilt dat je doelgroep altijd aan je denkt, in welke fase van hun klantreis ze ook zitten. Je moet daarom relevant zijn en content bieden waar ze je dankbaar voor zijn. Wij zijn er om je daarbij te ondersteunen.

We helpen je met:

Contentmarketing met resultaat

Samen werken we aan jouw relatie met je doelgroep. We kijken naar je verwachtingen en potentie, daarna stellen realistische doelen. Om de gewenste resultaten te halen, werken onze specialisten nauw met jou samen. We onderhouden al het contact met je doelgroep of geven instructies hoe je het zelf doet. Hoe intensief onze hulp bij contentmarketing is, ligt aan jouw wensen.

Marketing automation? Helpen we je ook bij

Wie echt attent en relevant wil zijn, gebruikt een marketing-automationtool. Hebben wij ook verstand van. Van implementatie en inrichting tot optimalisatie. We zijn een erkend partner van Hubspot, en hebben ook ervaring met:

  • Act-on
  • Adobe Digital Marketing Suite
  • Eloqua
  • Pardot (Salesforce)

We hebben al heel wat relaties tussen bedrijf en doelgroep laten opbloeien. We helpen jou ook graag aan een stomende romance.

Hoe wij je helpen

Interim

Of het nu om capaciteit of expertise gaat, we vullen de gaten op die in je team zijn gevallen. Voor de periode die je nodig vindt.

Uitbesteden

Geef je contentprobleem helemaal uit handen. Wij nemen het met liefde, maar vooral met kunde van je over.

Precies wat ik nodig heb

Mooi. We komen je graag helpen. Of je nu tijdelijke hulp nodig hebt, of al je contentmarketing uit handen wil geven.

Onze blogs over contentmarketing

Bekijk onze artikelen

Deep dive: De beste KPI’s voor je contentmarketing- en e-commercedoelstellingen

Bekijk artikel

Inbound marketing; content met een turbo

Bekijk artikel