contact Menu

Webinar contentmarketing Van klantreis naar Content Journey

Zo bouwt Praxis aan contentmarketing

Goede content helpt je klant verder. In het gratis webinar op 8 april presenteren contentmarketeers Lisanne en Sanne hun methode om de customer journey en content map te combineren: de Content Journey. Ze laten zien hoe ze zo voor Praxis waardevolle content ontwikkelden bij iedere fase van de klantreis.

Ben jij bezig met contentmarketing en wil je jouw klanten helpen om hun bestemming te bereiken? Meld je aan voor het webinar en ga meteen aan de slag met content waar je klant écht iets aan heeft.

Bekijk het webinar >>

Kun je er niet bij zijn op 8 april tussen 10.00 en 11.00 uur? Geen nood. Je ontvangt na afloop de terugkijklink.

‘Contentmarketing, dat is toch bloggen?’

Nee, het is zoveel meer. Contentmarketing draait om het creëren van waardevolle content. Met de Content Journey template helpen Sanne en Lisanne je om stap voor stap kansen te ontdekken en te pakken. Hun werkwijze levert een concrete actielijsten op die meteen mee kunt nemen naar het volgende marketingoverleg.

Laat je inspireren en leer

  • hoe je inzicht krijgt in de behoeften van jouw doelgroep en welke content daarbij hoort
  • hoe je de klantreis en contentkansen in kaart brengt met de Content Journey
  • hoe je de vertaalslag maakt naar concrete acties voor je contentmarketing

Voor wie is dit webinar?

Contentmarketeers, contentspecialisten, online marketeers en iedereen die niet meer wil ‘bloggen om het bloggen’ maar content wil maken die inspireert én converteert.

Sprekers

Sanne Heil

Campagnemanager

Van creatieve campagnes tot een uitgewerkte contentplanning: als contentmarketeer bij Presenter helpt Sanne zowel profit- als non-profitorganisaties klanten aan zich te binden met hun contentmarketing. Dit deed ze onder andere bij Diabetes Fonds en Zorg & Zekerheid.

Lisanne de Vaan

Contentmarketeer

Knallen met je content kun je alleen als je je klant echt kent. Als contentmarketeer was Lisanne betrokken bij een groot customer journey traject van ABN AMRO, en werkte ze mee aan diverse online campagnes.

Wie we al hielpen